نفر دهم مجمع نمایندگان استان لرستان خواهم بود

استاندار لرستان گفت: به عنوان یک همراه و همگام، نفر دهم مجمع نمایندگان استان خواهم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، ابوطالب شفقت در دیدار با تعدادی از منتخبان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری و همراهی نمایندگان و دستگاه اجرایی بر پیشبرد برنامه‌های استان اظهار کرد: من نفر دهم مجمع نمایندگان در دولت و مجلس خواهم بود و از همراهی نمایندگان برای پیشبرد برنامه‌های استان در سطح کشور استقبال خواهیم کرد.

وی درباره مهم‌ترین برنامه‌های استان افزود: پیگیری اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌ها، اتحاد عمومی، همکاری مشترک برای جذب سرمایه‌گذاران و برنامه‌های اجتماعی، ساختاری و رفتاری، اساسی‌ترین مسائلی است که باید به صورت مشترک و با همکاری انجام شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: ایجاد اشتغال و رفاه و آسایش اجتماعی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است که همراهی نمایندگان در تحقق آن بسیار مؤثر خواهد بود.

شفقت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مهم استان برای توسعه را بسیار مهم دانست و گفت: زیرساخت‌های حوزه کشاورزی و بستر مناسب برای توسعه صنعتی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: بخشی از کار به دولت و اعتبارات تخصیصی مرتبط و بخش مهم دیگر آن فکری و فرهنگی است که مستلزم اتحاد فکری در لرستان است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که منتخبان مردم کوهدشت و رومشگان، سلسله و دلفان، دورود و ازنا، الیگودرز و بروجرد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، نمایندگان ضمن ابراز آمادگی برای حمایت از مجموعه دولت در لرستان برای پیشبرد برنامه‌ها، مهم‌ترین مطالبات و انتظارات حوزه‌های انتخابیه خود را تشریح کردند.

کد خبر 754833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.