تفکرات امام در جامعه نهادینه شود

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تفکرات امام (ره) در جامعه باید نهادینه شود، گفت: برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام در استان ایلام بسیار باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست شورای هماهنگی سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، با تاکید بر فضاسازی در سطح استان در سالگرد ارتحال ملکوتی امام، اظهار کرد: در سالگرد ارتحال امام (ره) باید کل استان سیاه‌پوش و مجالس عزاداری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و در شأن امام (ره) برگزار شود.

وی افزود: وقتی سال ۱۳۴۲ امام خمینی (ره) به سوی تبعیدگاه برده می‌شدند، مأمور ساواک از ایشان پرسید: «پس یاران شما کجا هستند؟» امام خمینی در پاسخش این جمله تاریخی را فرمودند که «یاران من در گهواره‌های مادرانشان هستند.»

استاندار ایلام اضافه کرد: به راستی که امام (ره) درست گفتند که یارانشان در آن زمان در گهواره بودند، زیرا ۱۵ سال بعد یعنی سال ۱۳۵۷ و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم از جان خود گذشتند تا نهضت امام (ره) پایدار و ماندگار بماند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره)، در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، افزود: شعار سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام «وعده صادق» نام‌گذاری شد؛ چون امام (ره) وعده نابودی رژیم صهیونیستی را دادند.

وی با تاکید بر توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران حرم مطهر امام راحل گفت: تفکرات امام باید در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 754819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.