بارش‌های ضعیف برای چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه، پیش بینی اداره هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای فردا احتمال بارش‌های خیلی خفیف و رگباری وجود دارد، همچنین برای سه شنبه عصر و چهارشنبه صبح احتمال بارش‌های ضعیف و رگباری در برخی مناطق استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: برای هفته جاری آسمان استان صاف تا کمی ابری به تدریج در ساعات بعد ازظهر وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر پیش بینی می‌شود روز چهارشنبه نیز سرعت وزش باد بیش از دیگر روزهای آتی هفته پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گردو خاک در برخی مناطق وجود دارد.

وی افزود: برای فردا احتمال بارش‌های خیلی خفیف و رگباری وجود دارد، همچنین برای سه شنبه عصر و چهارشنبه صبح احتمال بارش‌های ضعیف و رگباری در برخی مناطق استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه، پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمایی استان، اضافه کرد: تا روز دوشنبه نوسان دمایی قابل ملاحظه‌ای انتظار نیست اما به تدریج به صورت ضعیف از روز دوشنبه تا پنجشنبه افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و این افزایش دما به صورت محسوس از روز جمعه اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 754734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.