وجود مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت دارد

امام جمعه ایلام با تاکید به مدیران در خدمتگزاری به مردم، گفت: مدیران مربوطه نسبت به ایجاد مرکز پرتو درمانی در استان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حجت الاسلام کریمی‌تبار امروز- شنبه بیست و نهم اردیبهشت‌- در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: امام رضا (ع) به عنوان امام شیعیان مایه فخر نظام اسلامی و کشور است و طبق روایات هر کسی مرقد مطهر امام رضا (ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده‌اش آمرزیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موفق‌ترین مدیر کسی است که هر کار را در روز خود انجام دهد و آن را به تأخیر نیندازد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها تقوای الهی و معنویت و ارتباط با خداوند متعال را تقویت کنند.

امام‌جمعه ایلام افزود: برای ارتباط با خداوند متعال باید نیت خالص باشد که عبادت محسوب می‌شود و دوم این‌که مردم از امورات و خطرات آن کار در امان باشند.

کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، افزود: رفتار و کردار مدیران نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.

وی ادامه داد: وجود مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت دارد و مدیران متولی امر در این راستا باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 754710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.