اطفای کامل حریق سوله الیاف در دولت‌آباد با همکاری ۱۲ تیم آتش‌نشانی و عملیاتی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای کامل حریق سوله الیاف در دولت‌آباد با همکاری ۱۲ تیم آتش‌نشانی و عملیاتی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه حریق در سوله یک واحد تولید الیاف و نمدبافی واقع در منطقه صنعتی دولت‌آباد به صورت کامل شب گذشته با همکاری ۱۲ تیم عملیاتی و آتش‌نشانی از شهرهای اصفهان، دولت‌آباد، شاهین‌شهر و همکاری نیروی انتظامی، اورژانس و مدیریت بحران شهرستان برخوار اطفا و محل پاک‌سازی شد.

وی افزود: در اثر این حادثه حین انجام عملیات سه نیروی آتش‌نشانی آسیب دیدند که به مرکز درمانی منتقل و درمان شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: واحد صنعتی بیمه بوده است و برای پیشگیری از سرایت آتش به واحدهای مجاور اقدامات عملیاتی با تخریب دیوار یک سوله و خنک‌سازی محل‌های مجاور انجام شد.

شیشه‌فروش ادامه داد: با توجه به تکرار وقایع فوق در واحدها و کارگاه‌های صنعتی لازم است تمام واحدهای تولیدی صنعتی و کارگاهی و شهرک‌های صنعتی نسبت به رعایت اصول ایمنی در انبار کردن کالاها، نگهداری و حمل‌ونقل مواد و کالاها و مراحل تولید و عرضه کالاها اقدام کنند و ضمن بیمه کردن تمام اموال منقول و غیرمنقول در برابر حوادث، استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات اطفای حریق، نصب سیستم‌های اعلان حریق و ایجاد واحد مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست با تقویت نیروهای عملیاتی و آموزش نیروها اقدام کند.

کد خبر 754565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.