دو کشته و مصدوم بر اثر حادثه غرق‌شدگی در آبشار شلماش سردشت

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از جان باختن یک و مصدومیت یک نفر دیگر بر اثر حادثه غرق‌شدگی در آبشار شلماش شهرستان سردشت خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر حادثه غرق‌شدگی در آبشار شلماش شهرستان سردشت خبر داد.

وی در این راستا افزود: جان باخته همراه با فردی دیگر به این محل آمده و دچار حادثه شده بودند که نفر دوم با تلاش نیروهای آتش‌نشانی سردشت نجات یافته و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: پیکر فرد فوت شده نیز پس از ساعتی توسط نیروهای آتش‌نشانی از آب گرفته شد.

رضازاده تصریح کرد: فرد حادثه‌دیده دوم در بیمارستان سردشت تحت نظر قرار گرفت که پس از دریافت اقدامات درمانی با توجه به پایدار بودن وضعیت بالینی هم‌اکنون ترخیص شده است.

در همین راستا نادر ساربانی مسئول آتش‌نشانی شهرداری سردشت نیز اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر غرق شدن دو کوهنورد و توریست تبریزی که برای عکس گرفتن به صخره آبشار دوم رفته بودن، یکی از آن‌ها جانش را از دست داد.

ساربانی افزود: با حاضر شدن همکاران آتش‌نشانی، هلال احمر و نجات غریق، یکی از آنها نجات یافته که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در ادامه غرق‌شدە دیگر به نام ایوب امانی جوان ۳۷ ساله تبریزی جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، همه ساله چندین نفر در آبشار شلماش سردشت بر اثر شنا و یا سقوط به داخل آب جان خود را از دست داده و یا دچار مصدومیت جدی می‌شوند.

کد خبر 754406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.