سلامت حق مردم و این وظیفه حاکمیت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: سلامت حق مردم و این وظیفه حاکمیت است که سلامت مردم را تامین کند و آن عدالتی را که در راستای کمک به مردم لازم است فراهم کند و لازمه این کار تلاش شبانه روزی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، شاهین شیرانی بعد از ظهر امروز _بیست و هفتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح اورژانس نوسازی شده بیمارستان شهید رجایی داران اظهار کرد: فعالیت‌ها و خدمات ما مسئولان باید در شأن مردم باشد و طبق آمار قبل از انقلاب امید زندگی به ۵۶ سال می‌رسید اما امروز امید به زندگی ۷۶ سال می‌رسد همین امر نشان می‌دهد که چه تلاش‌های در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سلامت حق مردم و این وظیفه حاکمیت است که سلامت مردم را تأمین کند و آن عدالتی را که در راستای کمک به مردم لازم است فراهم کند و لازمه این کار تلاش شبانه روزی مسئولان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: امروز افتتاح پد اورژانس هوایی در شهر داران و ساختمان جدید پایگاه اورژانس شهر دامنه را نیز داریم که تمام این پروژه‌ها با همت مسئولان به سرانجام رسیده است.

شیرانی تاکید کرد: این وعده را می‌دهیم که در سال جاری طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی داران و پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به اتمام برسد.

به گزارش ایمنا، اورژانس نوسازی شده بیمارستان شهید رجایی داران با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

بیمارستان شهید رجایی داران، در یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه زیرساخت‌های خود در سالیان اخیر، برای بهبود ارائه خدمات به مردم شهرستان‌های غرب استان اصفهان به دلیل دارا بودن امتیاز سطح ارجاع دو در غرب استان اصفهان که مأموریت اصلی این بیمارستان نیز به شمار می‌رود، اورژانس خود را نوسازی کرده است.

پد اورژانس هوایی شهر داران و ساختمان جدید پایگاه اورژانس شهر دامنه که سال ۹۹ کلنگ زنی شده است با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بعد از ۴ سال با نگاه ویژه دولت سیزدهم به اتمام طرح‌های نیمه تمام با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

کد خبر 754223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.