دولت با کمک شهرداری قم منوریل را تکمیل خواهد کرد

وزیر کشور گفت: دولت به میدان آماده تا با کمک شهرداری قم، پروژه منوریل را در مرحله اول به نتیجه برساند و منابعی نیز برای این‌کار پیش‌بینی‌شده که توسط دولت در اختیار شهرداری قرار داده می‌شود تا مرحله اول پروژه به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، احمد وحیدی پس از جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص پروژه منوریل قم اظهار کرد: این طرح به دلیل اختلاف کارشناسی و تأمین منابع مالی متوقف مانده بود، اما با توجه به مطالبات مردم و مسئولین نسبت به تعیین تکلیف این پروژه در سفر ریاست جمهوری اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

وی افزود: دولت به میدان آماده تا با کمک شهرداری قم، این پروژه را در مرحله اول به نتیجه برساند و منابعی نیز برای این کار پیش‌بینی‌شده که توسط دولت در اختیار شهرداری قرار داده می‌شود تا مرحله اول پروژه به اتمام برسد.

وزیر کشور در ادامه گفت: مراحل بعدی کار نیز باید در دستور کار قرار گیرد و این پروژه در کنار دیگر پروژه‌ها همانند مترو تکمیل‌کننده حمل‌ونقل درون‌شهری قم خواهد شد

وحیدی با اشاره به اقدامات اجرایی برای فعال کردن کارگاه منوریل در سفر اخیر رئیس‌جمهور به قم اضافه کرد: بعضی از امکانات این پروژه تأمین و در انبارها موجود است.

کد خبر 754196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.