بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت در انتقام خون شهید زاهدی رقم خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج علی پس از شهادتش نیز جنگید، یعتی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه چهارشنبه _بیست‌وششم اردیبهشت_ با حضور در منزل شهید زاهدی با بیان اینکه این شهید اسوه و الگوی یک انسان آسمانی و فراتر از انسان‌های زمانی و نزدیک به خدا بود، اظهار کرد: حاج علی زاهدی در این مسیر از ابتدای آنکه لباس جهاد پوشید تا فرماندهی تیپ و لشکرهای سپاه، فرماندهی نیروهای هوایی و زمینی سپاه، جانشینی حاج قاسم، فرماندهی سپاه لبنان در شرایط سخت، اداره عملیات سپاه و مسئولیت ۲ جبهه اصلی اسلام یعنی سوریه و لبنان که جنگ جاری و زنده ما بود را به عهده گرفت و در آخر هم به لحاظ معنوی به زیباترین شکل به شهادت رسید.

وی افزود: حاج علی پس از شهادتش نیز جنگید یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه در زندگی‌ام به قدری که با حاج علی بودم، با برادران خودم نبودم و اتصالی روحی و درونی میان ما برقرار بود، تصریح کرد: در ۲ روز آخر حیات شهید زاهدی فرصتی پیش آمد و زمان زیادی با او بودم؛ چند ساعت جلسه باهم داشتیم که آنجا ذکر می‌گفت، می‌شنید و لبخند می‌زد.

سلامی با تاکید بر اینکه افرادی که شهید می‌میرند شهید متولد شده و زندگی می‌کنند چرا که هر شخصی با صفت ابدی زندگی می‌کند، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های او این بود که سیرت و صورتش یکی بود، با عاطفه، همراه و شوخ طبع بود و حتی اگر ۱۰ شبانه روز هم با او بودم، خسته نمی‌شدم چرا که خوش بیان و دارای شخصیتی ممتاز بود.

وی با بیان اینکه باید به این خانواده تبریک زیادی گفت، نه تنها برای شهادت او بلکه برای وجود چنین شخصیتی در میان خانواده، خاطرنشان کرد: او بوی بهشت می‌داد و معنای قرآن بود؛ همیشه یا قرآن می‌خواند یا ذکر می‌گفت، شوق شهادت نیز در او فوران می‌کرد و از چیزی نمی‌ترسید، در شرایط سخت آرام و خوش اخلاق بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در روز تشییع او جمعیت انتها نداشت و عزت بالاتر از این نمی‌شود، گفت: شهرت‌گریزی نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های او بود و نشاط نسبت به جهاد و شهادت در وجود او جلوه داشت و هیچ چیز جز این نوع شهادت لایق او نبود.

کد خبر 754106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.