۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
جزئیات بارندگی شدید در مشهد اعلام شد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت بارندگی شدید در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان توضیحاتی ارائه کرد.

سیدرضا عباسی نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با اشاره به حجم بارندگی امروز در مشهد اظهار کرد: در پی بارندگی اخیر در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی شاهد بارش ۳۸ میلی‌متری بوده‌ایم که سبب آب گرفتگی در نقاط مختلف شهر مشهد شده است، به همین منظور نیروهای عملیاتی شهرداری مشهد مشغول رفع آب گرفتگی معابر هستند.

وی افزود: این بارش در شهرهای شمالی استان نیز سبب خسارت و اختلال در برخی از راه‌های جاده‌ای شده است. شهرستان‌های قوچان، درگز، طرقبه و شاندیز نیشابور و فریمان شهرهایی هستند که درگیر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بودند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بارش باران در درگز شبکه راه‌های جاده‌ای این شهرستان را دچار اخلال کرده و همچنین باران شدید تگرگ در نیشابور نیز خسارت‌هایی را به زمین‌های کشاورزی وارد کرده است.

عباسی در پایان گفت: حوادثی در طرقبه نیز گزارش شده است که جاری شدن سیلاب در روستای مایون دو خودرو را دچار خسارت و آب بردگی کرده است.

به گزارش ایمنا، به علت بارش شدید باران و جاری شدن آب در مناطق مختلف مشهد از جمله بلوار نماز، پل جمهوری، مسیر وکیل آباد و خیابان سیدی و همه مسیرهای منتهی به ارتفاعات طرقبه و شاندیز، امکان تردد به هیچ عنوان وجود ندارد.

کد خبر 753941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 1
    شهرداری داره چیکار می‌کنه ؟
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    شهردار مشهد تو این مواقع کجاست ؟