افتتاح بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه سلامت اتفاقات خوبی برای استان کرمانشاه رقم خواهد خورد و در مجموع بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در سال جاری افتتاح خواهد شد.

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: سال جاری اتفاقات خیلی خوبی در حوزه زیرساخت‌های سلامت در استان کرمانشاه خواهد افتاد.

وی افزود: در سال جاری زیرساخت‌های آموزشی دانشگاه به نحو بی نظیری افزایش پیدا خواهد کرد، زیرساخت‌های خوابگاهی دو برابر می‌شود و با افتتاح چندین خوابگاه این مهم تحقق پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه تخت‌های بیمارستانی در سال جاری شاهد افتتاح تخت‌های اورژانس و تخت‌های بیمارستانی خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: بیمارستان‌های جدید در سال جاری در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد، حداقل دو بیمارستان جدید در شهر کرمانشاه برای بیماران سرطانی و یکی در شهرستان مرزی ثلاث باباجانی در سال جاری افتتاح می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه سلامت اتفاقات خوبی برای استان کرمانشاه رقم خواهد خورد و در مجموع بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در سال جاری افتتاح خواهد شد.

کد خبر 753738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.