مرگ جوان ۳۵ ساله در ارتفاعات کوه «نیر» شهرستان بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از مرگ جوان ۳۵ ساله در ارتفاعات کوه «نیر» شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد با اشاره به مرگ یک جوان ۳۵ ساله در ارتفاعات کوه «نیر» شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: در ساعت ۱۴:۳۱ روز گذشته در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درخواست کمک و انتقال این جوان در ارتفاعات که به گفته همراهان بسیار بدحال بود و درخواست اعزام بالگرد داشتند و باوجود ابلاغ مأموریت به تیم پروازی اما متأسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارندگی، تراکم بالا و ارتفاع کم ابر امکان پرواز بالگرد وجود نداشت.

وی افزود: بلافاصله پایگاه اورژانس جاده‌ای و تیم کوهستان هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه در تماس‌های بعدی با همراهان بیمار مشخص شد که بیمار فاقد علائم حیاتی بود و درگذشته است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بعد از ساعت‌ها با تلاش نیروهای مردمی، بستگان و نیروهای تلاش‌گر هلال‌احمر در نیمه‌شب جسد به پایین کوه منتقل شد.

وی تصریح کرد: هر چند بر اساس گزارشات مردمی احتمال مسمومیت و گزش مطرح است، اما تاکنون علت روشنی برای فوت این جوان مشخص نشده است.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: هم‌وطنان عزیز در شرایط جوی نامساعد در حد امکان از عزیمت به کوهستان و مناطق صعب‌العبور خودداری کنند.

کد خبر 753717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.