رویدادهای بزرگی مانند نمایشگاه کتاب باید خارج از شهر برگزار شود

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگی مانند نمایشگاه کتاب نیست، گفت: محل برگزاری این رویدادها باید به خارج از شهر تهران منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سیدتیمور حسینی در حاشیه ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ایمنی و ترافیک درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار کرد: مکان مناسب برگزاری نمایشگاه‌های بزرگی مانند نمایشگاه کتاب، درون شهر نیست، زیرا بار ترافیک را بسیار سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: این محل‌ها محل مناسبی برای نمایشگاه‌های پرمخاطب نیست و به لحاظ قرار گرفتن در چند بزرگراه پرتردد و محله، پرمسئله است و در شرایط عادی، فوق اشباع است.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: کاربری محل نمایشگاه کتاب و نمایشگاه بین‌المللی باید تغییر کند و به شهر آفتاب منتقل شود، هر چند که در شهر آفتاب هم مشکلاتی مانند ایاب و ذهاب و حمل و نقل عمومی وجود دارد که باید برطرف شوند.

سردار حسینی گفت: مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ نیست و محل برگزاری این رویدادها باید به خارج از شهر تهران منتقل شود.

کد خبر 753565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.