نجات ۱۰۷ شهروند از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق شدند جان ۱۰۷ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار فعالیت هفته گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد ۱۱ هزار و ۴۳۳ مورد تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر با سامانه همیشه پاسخگوی ۱۲۵ برقرار و منجر به ۲۸۵ مورد اعزام تیم‌های عملیاتی اطفا و امداد و نجات از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه شهر اصفهان شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۹۰ مورد حریق رخ داده است، افزود: ۲۹ مورد مربوط به منازل، مراکز تجاری ۱۱ مورد و ۱۸ مورد نیز حریق خودرو و دیگر موارد اعلامی و در مجموع ۹۰ مورد بوده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد ۱۱۴ مورد حوادث مختلف گزارش شده است، گفت: ۴۱ مورد تصادف به همراه محبوسی، سقوط و دیگر موارد اعلامی در مجموع ۱۱۴ مورد حادثه بوده که پوشش ایمنی داده شده است.

شریعتی گفت: ۸۱ مورد تماس منجر به اعزام در رابطه با خدمات ایمنی مضاعف برقرار شده است.

وی با بیان اینکه تعداد نجات‌یافتگان ۱۰۷ مورد و تعداد مستقری‌ها در سطح شهر و اماکن پرتردد ۶۳ بوده است، ادامه داد: ۸۳ مورد گشت ایمنی توسط همکارانم در حوزه استحفاظی ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه با گزارش‌های مردمی پوشش ایمنی داده شده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه سه رقمی ۱۲۵ به‌صورت معمول و ۲۴ ساعته پاسخگو است، خاطرنشان کرد: شهروندان از طریق دو شماره ثابت، ۳۲۶۴۴۴۴۴ و ۶-۳۲۶۴۴۴۴۵ می‌توانند اعلام حریق و حوادث را داشته باشند، همچنین چنانچه شهروندان در حوزه استحفاظی و نزدیک ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه باشند، می‌توانند به ایستگاه اعلام کنند و از طریق شبکه بی‌سیم با ستاد فرماندهی هماهنگی لازم انجام می‌شود.

کد خبر 753544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.