لزوم افزایش بهره‌وری در شهر با مشارکت مردم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری با مشارکت مردم گفت: از شهروندان انتظار داریم که همراه، همفکر و همیار شهرداری برای داشتن شهری بهتر و بهره‌وری بیشتر باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی باقری در نشست همفکری و هم‌اندیشی با اهالی این منطقه در قالبی «یاریگران اجتماعی شهر» که با حضور جمعی از ائمه جماعت، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، معتمدان محلات، فعالان فرهنگی، اجتماعی و همچنین مدیران و مسئولان منطقه ۶ شهرداری در نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض برگزار شد، اظهار کرد: این نشست برای افزایش بهره‌وری با مشارکت مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای شعار سال در راستای مأموریت‌های شهرداری ویژه معتمدان و فعالان اجتماعی، فرهنگی برگزار شده است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری با مشارکت مردم، افزود: از شهروندان انتظار داریم که همراه، همفکر و همیار شهرداری برای داشتن شهری بهتر و بهره‌وری بیشتر باشند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروزه مشارکت شهروندان در امور شهری یک ضرورت است که می‌تواند منجر به توسعه پایدار شهری شود.

احمد شریعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست با تشریح اقدامات شورای اسلامی شهر در راستای انجام امور فرهنگی، مصوبه شهرک شهید کشوری درباره اقدامات فرهنگی و مذهبی را ارائه کرد.

کد خبر 753442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.