ذوب‌آهن دوباره در اصفهان به پیروزی رسید

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر مقابل پیکان صاحب پیروزی یک‌گله شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وچهارم اردیبهشت_ از ساعت ۱۸:۱۵ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند و گاندوها به پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان دست پیدا کردند.

برای ذوب‌آهن محسن فروزان، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، گریگول چاپرادزه، عرفان معصومی، امیرحسین جدی، فردین یوسفی، محسن آذرباد، محمدجواد محمدی و مجید علیاری به میدان رفتند و ترکیب پیکان را محمد ناصری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل و علی قربانی تشکیل می‌دادند.

نیمه اول در حالی برگزار شد که هر دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد در دقیقه ۴۳ فریبرز گرامی در حالی که در میانه میدان صاحب توپ بود از جلو آمدن دروازه بان پیکان استفاده کرد و با یک شوت دقیق و تماشایی موفق شد ذوب آهن را به گل برساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم درگیری‌ها بیشتر شد و به دنبال این اتفاقات موقعیت‌های کمتری روی دروازه دو تیم خلق می‌شد. با این حال بازیکنان پیکان با استفاده از بازی هوایی خودش را به محوطه ذوب آهن می‌رساند اما هافبک‌های این تیم در تغذیه کردن علی قربانی و حامد پاکدل ناکام بودند. این روند ادامه داشت تا اینکه تیم میزبان روی یک ضد حمله و بی دقتی ناصری صاحب یک موقعیت پنالتی شد.

با این وجود اما محسن آذرباد پنالتی خودش را از دست داد تا بازی با همین نتیجه دنبال شود و در نهایت هم شاگردان ربیعی موفق شدند برای سومین بار در این فصل، در ورزشگاه خانگی خودشان به پیروزی برسند.

این پیروزی ذوبی‌ها را ۳۶ امتیاز کرد و در رتبه هشتم جدول قرار داد تا بدین ترتیب گاندوها با گل‌گهر که در رده هفتم ایستاده از لحاظ امتیازی برابر شوند. از آن سمت تیم پیکان با رضا عنایتی باتوجه به پیروزی نساجی در بازی همزمان با این مسابقه، اکنون به جمع تیم‌های حاضر در منطقه سقوط اضافه شد و اختلاف سه امتیازی با استقلال خوزستان تیم پانزدهم جدول یک خطر بزرگ برای تیم عنایتی خواهد بود.

کد خبر 753362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.