جمع‌آوری همه‌ی زباله‌های سطح منطقه ۶ تا امشب

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به خلع ید پیمانکار حمل زباله در منطقه ۶ شهرداری اهواز گفت: سازمان موتوری با همکاری سایر مناطق و پیمانکاران عملیات جمع‌آوری را آغاز کرده و بخش عمده زباله‌ها جمع‌آوری شده و تا شب تمام زباله‌ها جمع‌آوری می‌شود.

یونس اسفندیاری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع عدم جمع‌آوری زباله‌ها در سطح منطقه ۶ تا حدودی به بحران تبدیل و در این خصوص پیمانکار مربوطه از ماه‌های گذشته وارد تنش شده بود که از طرف شهرداری منطقه اخطارهایی نیز دریافت کرده بود.

وی افزود: با توجه به صدور اخطار لازم و عدم توجه به آن‌ها که در نهایت به علت علم پرداخت هزینه بیمه‌کارگران توسط وی که منجر به عدم جمع‌آوری زباله طی چند روز گذشته شده بود، پیمان‌کار خلع ید و وظیفه جمع‌آوری زباله تا زمان انتخاب پیمانکار جدید به سازمان خدمات موتوری شهرداری سپرده شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شهرداری اهواز برای رفع مشکل ایجاد شده هزینه بیمه کارگران را پرداخت و از ساعاتی قبل جمع‌آوری زباله آغاز شده است.

اسفندیاری‌نژاد اضافه کرد: سازمان موتوری با همکاری سایر مناطق و پیمانکار عملیات جمع‌آوری را آغاز کرده و بخش عمده زباله‌ها جمع‌آوری شده و تا شب تمام زباله‌ها جمع‌آوری می‌شود، علاوه بر آن مقرر شد به سرعت قرارداد جمع‌آوری زباله در منطقه ۶ برای انتخاب پیمانکار جدید به مناقصه گذاشته شود.

وی تاکید کرد: برای اینکه چنین اتفاقاتی در آینده نیز رخ ندهد باید هر ۲ طرف در انعقاد قرارداد و برآورد هزینه‌ها دقت داشته باشند تا هزینه‌ها به درستی و واقعی باشند و تضمین‌های لازم دریافت شود تا پیمانکار در طول قرارداد از انجام کار سر باز نزند.

کد خبر 753311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.