میاندوآب قطب تولید نهال در کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب بیان اینکه این شهرستان قطب نهال کشور گفت: استفاده از روش‌ها و فناوری نوین در بخش کشاورزی و آغاز به کار نمایشگاه دائمی عرضه نهال و باغ مادری در میاندوآب نتایج خوبی بر حوزه اشتغال و اقتصاد خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی، امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در اولین جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: کشاورزی در میاندوآب از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: میاندوآب یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات کشاورزی استان بوده و اشتغال و اقتصاد بخش قابل‌توجهی از شهرستان وابسته به بخش کشاورزی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به بخش کشاورزی گفت: جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه، باید بخش کشاورزی موردتوجه ویژه قرار گیرد.

رضایی با تأکید بر توسعه کشاورزی مدرن و دانش‌بنیان کردن فعالیت‌های کشاورزی، تصریح کرد: استفاده از روش‌ها و فناوری نوین و دانش روز در بخش کشاورزی باید موردتوجه قرار گرفته و کشاورزی مدرن توسعه پیدا کند.

وی همچنین با بیان اینکه این شهرستان قطب نهال است، افزود: در روند راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عرضه نهال و احداث باغ مادری در شهرستان میاندوآب باید تسریع شود.

کد خبر 752947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.