محرومیت‌زدایی از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت‌رسانی به روستاها و محرومیت‌زدایی از سیاست‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این راستا خدمات شایانی را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، یعقوب رضازاده _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی خواستار اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان سلماس شد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به روستاها و محرومیت‌زدایی از سیاست‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این راستا خدمات شایانی را انجام می‌دهد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است این نهاد توجه ویژه‌ای به شهرستان سلماس داشته باشد و با اجرای طرح هادی در روستاهایی که طرح هادی در آنها اجرایی نشده یا دارای نواقصی است چهره محرومیت را از تمامی روستاهای سلماس بزداید.

رضازاده همچنین خواستار رسیدگی فوری به وضعیت طرح هادی روستاهایی که مرکز دهستان هستند شد و ادامه داد: تسریع در مراحل اداری و معرفی روستاییان برای دریافت وام مسکن روستایی از دیگر مباحثی است که باید پیگیری شود.

وی عنوان کرد: تأمین زمین و احداث ساختمان اداری بنیاد مسکن در سلماس جز پیگیری‌های مهم ما بود که امیدواریم با مساعدت مدیر کل محترم این امر مهم نیز در سلماس اجرایی شود.

علیرضا مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی نیز از پیگیری‌های جدی نماینده مردم سلماس در خصوص عمران روستایی تقدیر و تشکر کرد و در خصوص حل مشکلات روستاهای شهرستان سلماس در بحث طرح هادی قول مساعد داد.

کد خبر 752694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.