پیش‌نویس سند جهش تولید خراسان شمالی تدوین شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: پیش نویس سند جهش تولید استان تهیه شده و این سند با توجه به اظهار نظر کارشناسی سازمان‌ها نهایی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مرتضی بهزاد فر امروز _ شنبه بیست و دوم اردیبهشت_ در شورای برنامه ریزی خراسان شمالی اظهار کرد: پیش نویس سند جهش تولید استان تهیه شده و این سند با توجه به اظهار نظر کارشناسی سازمان‌ها و دستگاه‌ها نهایی می‌شود.

وی افزود: استفاده از مشارکت مردمی تنها معطوف به بخش اقتصادی نیست بلکه نگاه‌ها باید به سمت تمامی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشد و تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها مکلف هستند که از ظرفیت مردم برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی تصریح کرد: در طرح جهش تولید نیز باید پروژه‌هایی برای مردم تعریف کرد که نقش مشارکت آنان بالا رود که برای عملیاتی شدن این مهم از ظرفیت اتاق بازرگانی، اصناف، بسیج، سازمان‌های مردم نهاد و سایر بخش‌ها نباید غافل باشد.

بهرادفر بر استفاده از مدل مالی متنوع تاکید کرد و گفت: تنها نباید به تسهیلات بانکی اکتفا کرد و باید از سرمایه گذاری خارجی در این راستا استفاده داشت.

وی اولویت دولت را اجرای طرح‌های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد دانست و گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای طرح‌های نیمه تمام خود برنامه ارائه دهند.

کد خبر 752626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.