اعلام فراخوان طراحی المان تاریخی رشته آبگینه در آذربایجان‌غربی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از اعلام فراحوان طراحی المان تاریخی در رشته آبگینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمدرضا طنابی با اعلام خبر فراخوان طراحی المان تاریخی رشته آبگینه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هدف از این فراخوان معرفی آثار تاریخی و فرهنگی استان با اولویت ثبت جهانی از طریق تولید صنایع‌دستی است که همه هنرمندان و صنعتگران می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند نمونه آثار نمادین در رشته آبگینه (شیشه)، سفال و سرامیک را تا ۳۰ خرداد سال‌جاری به معاونت صنایع‌دستی این اداره‌کل مستقر در مدرسه هدایت واقع در خیابان امام خمینی (ره)، کوچه امیرنظمی تحویل دهند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: آثار ارسالی توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان جوایز نفیسی به نفرات برتر اهدا و نیز قرارداد تولید با آنها بسته خواهد شد.

طنابی تصریح کرد: طراحی و اجرای اثر روی شیشه، سرامیک و سفال با ابعاد مناسب، توجه به جزئیات و گویایی اثر به همراه درج مشخصات به دو زبان فارسی و انگلیسی، بسته‌بندی مناسب و قیمت تمام شده مناسب از جمله مشخصات اثر برای شرکت در این جشنواره هستند.

کد خبر 752612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.