ثبت بیشترین حادثه ترافیکی در خراسان‌رضوی، فارس و تهران در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از ثبت بیشترین حوادث ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، فارس و تهران خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت اظهار کرد: طی هفته گذشته ۲۱۹ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که ۱۱۷۷ نفر مصدوم و ۱۰۳۳ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۱۴۴ نفر نیز در محل خدمات درمانی دریافت کردند و ۵۶ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به بیشترین آمار حوادث ترافیکی افزود: در مدت زمان مذکور بیشترین حادثه ویژه ترافیکی در استان خراسان رضوی با ۲۹ حادثه و ۱۸۱ مصدوم و شش فوتی، استان فارس با ۲۲ حادثه و ۱۱۹ مصدوم و شش فوتی و استان تهران با ۱۸ حادثه و ۵۳ مصدوم و هشت فوتی ثبت شده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی با ۱۸۱ نفر، فارس با ۱۱۹ نفر و سیستان و بلوچستان با ۷۹ نفر به ثبت رسیده و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان تهران با هشت نفر، استان‌های فارس و خراسان رضوی با شش نفر و استان مرکزی با پنج نفر گزارش شده است.

یکتاپرست ادامه داد: طی هفته گذشته شش مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده که ۸۷ نفر مصدوم داشته و فوتی نداشته که معادل سه درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۳ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدوم شدن ۵۸ نفر و فوت هشت نفر شده که معادل شش درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور اضافه کرد: طی هفته گذشته ۲۲ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده است که طی آن ۱۱۳ نفر مصدوم شدند و چهار نفر نیز فوت کردند که معادل ۱۰ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است، طی هفته گذشته ۱۷ حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت نیز به ثبت رسیده است که ۵۵ نفر مصدوم شدند و هفت نفر هم جان خود را از دست دادند و معادل هشت درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 752579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.