جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین زلفخانی با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح آرامش در شهر در محدوده غرب استان تهران اظهار کرد: با اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای تازه‌ترین مرحله از این طرح، مأموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شدند و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، آنها را جمع‌آوری یا دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ادامه داد: در اجرای این طرح که طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا درآمد، ۵۶۴ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع‌آوری و برای بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۹ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند، گفت: در اجرای این طرح، ۱۸۴ خرده فروش نیز دستگیر و ۱۴۷ کیلو ۶۷۱ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

کد خبر 752546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.