سرتاسر خیابان احمدآباد جدول‌گذاری و آسفالت می‌شود

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری سرتاسر خیابان احمدآباد خبر داد و گفت: عملیات جدول‌گذری این خیابان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دو ضلع خیابان انجام می‌شود.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پیشرفت عملیات پیاده‌روسازی خیابان احمدآباد خبر داد و اظهار کرد: حدود ۶۰ درصد عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی خیابان احمدآباد تا چهارراه شکرشکن سال گذشته انجام شد و باقی‌مانده عملیات عمرانی این خیابان با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به سمت چهارراه شکرشکن و هاتف در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این عملیات عمرانی از میدان احمدآباد تا خیابان خواجه نظام‌الملک انجام شده است و ادامه مسیر تا چهارراه شکرشکن ادامه دارد، افزود: با توجه به مطالبه چندین ساله شهروندان مبنی بر جدول‌گذاری خیابان احمدآباد که منجر به تصادف و سقوط موتور سیکلت‌ها به داخل فضای سبز حاشیه خیابان می‌شد، سال جاری تصمیم گرفته شد عملیات جدول‌گذاری این خیابان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دو ضلع خیابان انجام شود.

سرتاسر خیابان احمدآباد جدول‌گذاری و آسفالت می‌شود

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جدول‌گذاری ضلع شمالی انجام شده است و جدول‌گذاری ضلع جنوبی نیز تا پایان خرداد تکمیل می‌شود.

ابوطالبی از عملیات آسفالت این خیابان پس از تکمیل جدول‌گذاری با همکاری سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: برای این خیابان به میزان ۱۱ هزار متر مربع کف‌فرش موزائیک در نظر گرفته شده است و پس از تکمیل کف‌فرش و جدول‌گذاری عملیات روکش آسفالت سرتاسر خیابان به مساحت ۱۸ هزار متر مربع انجام خواهد شد.

سرتاسر خیابان احمدآباد جدول‌گذاری و آسفالت می‌شود

کد خبر 752400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ای کاش نیروهای راهنمایی و رانندگی هم از این خیابان بی در و پیکر هم رد بشن و ببینن چه آشفته بازاریه و هر کسی هر جوری دلش میخواد ماشینش رو پارک میکنه !!؟؟؟فکر کنم این خیابان رو راهنمایی رانندگی نمیشناسد!!!
  • رضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 0
    باسلام خدمت شهدار کاشان. پنج ساله که کوچه‌ ما نيمه کار به حال خود مانده. لطفا برای ماهم سنگ فرش کنید. کاشان کوی قاسم بیک ۸ باتشکر.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      باشه
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      باشه
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    4 0
    نمیدونم چرا این کاشونیا ب اصفهان ما حساسن ؟!
  • منصور DE ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    شهردار محترم پیاده رو درست میشه ترافیک خیابان احمدآباد چی میشه خیابان احمدآباد همه شده تجاری ولی خیابان نه جای پاک دارد و شلوغ هم هست یه فکری برای ترافیک بکنید لطفاً