شاید سال آینده اینجا نباشم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با مسئولان باشگاه و شرکت صحبت کردم، اگر با این روال پیش رود، شاید سال آینده اینجا نباشم، بارها گفتم و باز هم باید بگویم اینکه بازیکنان من از سال قبل پول‌هایشان را نگرفته‌اند و نمی‌دانند چه اتفاقی برای باشگاه می‌افتد و چه آینده‌ای خواهند داشت، نگران‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی امروز برای خودم مهم است، چرا که بعد از این همه سال از دوران کودکی تا امروز، نخستین بار است که مقابل سپاهان بازی می‌کنم و کمی سخت است، اما دنیای حرفه‌ای این است و باید واقعیت‌ها را قبول کرد.

وی افزود: تیم سپاهان فوق‌العاده باکیفیت است و بازیکنان و کادر فنی خوب و سرمربی باتجربه دارد که در رختکن‌های بزرگ دنیا بوده و طی دو سال گذشته به سپاهان کمک کرده است و از لحاظ فنی شرایط بهتری دارد، درست است که آن‌ها کمی زود از کورس قهرمانی کنار رفتند، اما برای هر تیمی می‌توانند خطرناک باشند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: از روزی که آمدم، همه بازیکنان با تمام وجود سعی کردند به تیم کمک کنند و از آن‌ها سپاسگزارم، فکر می‌کنم به اندازه کافی می‌دانند که این بازی چقدر مهم است و انتظار دارم با تمام حس خوبی که دارند وارد بازی شوند و جدا از نتیجه، با کیفیت فوق‌العاده بازی کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره کنار گذاشتن محمد منتظر گفت: منتظر به تیم ملی المپیک رفته بود و آسیب‌دیدگی داشت، اما کم‌کم می‌تواند به تیم کمک کند و مشکلی نیست.

نویدکیا پیرامون خواسته هواداران سپاهان تصریح کرد: سرمربی سپاهان قرارداد سه ساله دارد و باید به آن احترام گذاشت و هواداران اجازه دهند او کارش را انجام دهد، سپاهان از لحاظ فوتبالی کیفیت خوبی دارد و تغییرات زیاد در آینده ممکن است به تیم کمک نکند.

وی ادامه داد: اینکه هواداران مرا صدا کردند، واقعیتی است که من دوران خوب و درخشانی در سپاهان داشتم و جام‌های زیاد و رکوردهای شخصی آوردم که همه به خاطر بازی کردن در سپاهان بوده است، اما فکر می‌کنم این مسائل احساسی است و باید منطقی تصمیم بگیرم، سعی می‌کنم به قراردادم و اصول حرفه‌ای پایبند باشم.

سرمربی مس رفسنجان درباره ادامه همکاری با مس رفسنجان بیان کرد: با مسئولان باشگاه و شرکت صحبت کردم، اگر با این روال پیش رود، شاید سال آینده اینجا نباشم، بارها گفتم و باز هم باید بگویم اینکه بازیکنان من از سال قبل پول‌هایشان را نگرفته‌اند و نمی‌دانند چه اتفاقی برای باشگاه می‌افتد و چه آینده‌ای خواهند داشت، نگران‌کننده است.

وی تعیین تکلیف بودجه باشگاه را ضروری خواند و افزود: قرارداد تعدادی از بازیکنان تقریباً تمام شده است و باشگاه بلاتکلیف است، فوتبال به‌روز است و نمی‌توان گفت چه اتفاقی می‌افتد، اگر شرایط خوب باشد که چه بهتر وگرنه تصمیمات آینده را باید مسئولان مس بگیرند، هنوز چهار یا پنج بازی دیگر داریم.

نویدکیا ادامه داد: سعی کردم در فوتبال احساساتی نباشم و منطقی تصمیم بگیریم چه زمانی که بازیکن بودم و چه وقتی که مربی بودم، من از دو هفته پیش با افرادی که لازم بوده است، صحبت کرده‌ام و آن‌ها باید تصمیم‌گیری کنند، باید آینده‌نگری داشته باشیم و حرفه‌ای‌تر شویم و شانسی تصمیم‌گیری نکنیم.

وی افزود: اگر پایین جدول را ببینید، شاید ما از آن گذشته باشیم، اما باید بدانیم بعضی تیم‌های پایین جدول از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارند و نباید روزی برای ما هم این اتفاق بیفتد، فوتبال احتیاج به برنامه‌ریزی دارد و اگر نتوانیم درست برنامه‌ریزی کنیم، ممکن است آینده درخشانی نداشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره باخت مس رفسنجان پس از یک دوره طولانی خاطرنشان کرد: واقعیتی را باید قبول کنیم که هیچ تیمی در دنیا نیست که نبازد، ما هم باختیم و برای من جذابیتی ندارد که چند روز نباختم، جذابیت برای من این است که تیم روزبه‌روز بهتر شود، این نه اولین باخت است و نه آخرین، باید از این باخت‌ها درس بگیریم و تیم را روز به روز جلوتر ببریم‌.

کد خبر 752382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.