رقابت‌ها باید از فردا به رفاقت تبدیل شود

استاندار کرمانشاه با قدردانی از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: انتظار داریم از فردا رقابت کاندیداها به رفاقت تبدیل شده و همه برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی شامگاه جمعه _ بیست و یکم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان با تقدیر از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: چند ماهی است که فرآیند انتخابات با تمام فراز و فرودهای آن در حال انجام است و امروز به ایستگاه پایانی خود رسید و خوشبختانه طی این مدت مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: از رسانه‌ها نیز به خاطر همکاری و پوشش خبری مناسب این دوره انتخابات قدردانی می‌کنم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات این دوره در کمال آرامش، اطمینان و در فضایی امن برگزار شد و فضای رقابتی خوب و قابل قبولی هم در این دوره شکل گرفت.

وی گفت: انتظار این است از فردا که روز بعد از انتخابات است، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شده و همه در کنار هم برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

صحرایی با قدردانی از نمایندگان فعلی استان گفت: پیشاپیش به نمایندگان جدید استان هم تبریک گفته و انتظار داریم قدر فرصت خدمتی که به دست آورده‌اند را بدانند و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه استان دریغ نکنند.

وی در ادامه از انتخابات به‌عنوان نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: در بسیاری کشورها شرکت در انتخابات اجباری است و افراد در صورت عدم شرکت از بسیاری خدمات اجتماعی و ملی محروم می‌شوند، اما در کشور ما شرکت در انتخابات کاملاً اختیاری بوده و همین امر موجب ارزشمند شدن انتخابات در جمهوری اسلامی شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: مردم باید قدردان این فرصت باشند که به اختیار خود می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و امیدواریم نتایج این دوره موجب خیر و برکت برای کشور و استان ما باشد.

کد خبر 752380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.