اخذ موافقت‌نامه احداث بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی در ارومیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: با احداث ۲ بیمارستان ۴۵۰ و ۶۰۰ تخت‌خوابی ارومیه وضعیت استان از لحاظ داشتن تخت‌های بیمارستانی به وضعیت مطلوبی در کشور می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، محمدامین ولی‌زاد از اخذ مجوز ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی ارومیه با قابلیت ارتقا به هزار تخت خبر داد و اظهار کرد: با عنایت وزیر بهداشت و مقام عالی استان، ریاست سازمان برنامه و بودجه و تلاش‌های حوزه توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه، ۱۷ اردیبهشت امسال، موافقت احداث این بیمارستان اخذ شد و به زودی اقدامات لازم جهت آغاز مناقصه و شروع پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث ۲ بیمارستان ۴۵۰ و ۶۰۰ تختخوابی ارومیه وضعیت استان از لحاظ داشتن تخت‌های بیمارستانی به وضعیت مطلوبی در کشور می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غرب بیان کرد: همچنین مناقصه بیمارستان ۴۵۰ تخت‌خوابی شهید بهشتی ارومیه در حال انجام است و در حال حاضر شاهد آغاز فاز تکمیلی آن هستیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بیمارستانی ۳۵۰ تخت‌خوابی مهاباد ،۳۵۰ تخت‌خوابی میاندوآب، ۲۵۰ تخت‌خوابی بوکان، پروژه ۱۰۰ تخت. خوابی چایپاره و ۲۵۰ تخت‌خوابی سلماس در حال احداث است و فاز توسعه بیمارستان ۲۰۲ تخت‌خوابی نقده و بیمارستان ۸۵ تخت‌خوابی اشنویه نیز به زودی افتتاح می‌شود.

کد خبر 752367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.