دفن روزانه ۱۳۰ تن پسماند شهری در سایت زباله کلاورش پیرانشهر

شهردار پیرانشهر گفت: روزانه ۱۳۰ تن زباله شهری و ده‌ها تن زباله روستاهای شهرستان در سایت دفن پسماند کلاورش به صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت استانداردهای سازمان محیط زیست دفن می‌شود.

صفر تفاخر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با توجه به تولید روزانه ۱۳۰ تن پسماند شهری در پیرانشهر اظهار کرد: روزانه ۱۳۰ تن زباله شهری و ده‌ها تن زباله روستاهای شهرستان در سایت دفن پسماند کلاورش به صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت استانداردهای سازمان محیط زیست دفن می‌شود.

وی افزود: این سایت دارای تمامی مجوزهای قانونی لازمه، علاوه بر سطح شهر پیرانشهر بیشتر روستاهای بخش‌های مرکزی و لاجان شهرستان پیرانشهر را تحت پوشش دارد.

شهردار پیرانشهر گفت: سایت دفن پسماند کلاورش در مساحتی ۳۰ هکتاری با لندفیل‌هایی با ظرفیت بالا به عنوان اولین سایت دفن زباله بهداشتی و استاندارد در سطح آذربایجان‌غربی بوده و یکی از افتخارات بزرگ شورای اسلامی‌شهر و شهرداری پیرانشهر است.

تفاخر ادامه داد: تعطیلی سایت قدیمی دفن پسماند در ورودی شهر به علت مشکلات بهداشتی و زیست محیطی به علت مجاورت با شهر و چند روستا، بوی نامطبوع به محض ورود به شهر، سیمای زشت و ناپسند، سالیان متمادی است جز مطالبات اصلی مردم و مسئولین پیرانشهر است.

وی تأکید کرد: حمایت‌های نماینده، فرماندار و دادستان شهرستان و مساعدت‌های محیط زیست استان و شهرستان در بهره‌برداری این پروژه مهم و حل مشکل اساسی دفن پسماند شهرستان جای بسی تقدیر است.

کد خبر 752292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.