جشنواره سوپ صورتی امسال متفاوت برگزار می‌شود

ویلنیوس لیتوانی و لوبلین لهستان امسال جشنواره رنگارنگ و خوشمزه سوپ صورتی را از طریق پورتال دیجیتال منحصربه‌فرد خود جشن می‌گیرند. با این ترتیب مردم هر دو شهر باید به صورت حضوری و مجازی کنار هم بنشینند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ویلنیوس لیتوانی و کشور لهستان به‌ویژه شهر لوبلین آن، روابط قوی با یکدیگر دارند و گردشگران لهستانی از بزرگ‌ترین گروه‌های توریستی در آن محسوب می‌شوند. تعداد گردشگران این شهر از لهستان در سال گذشته ۵۸ درصد افزایش داشته است.

جشنواره خوشمزه سوپ صورتی امسال متفاوت برگزار می‌شود

دو شهر ویلنیوس و لوبلین سه سال پیش گیت‌های پورتال مجازی نصب کردند تا ساکنان آن‌ها بتوانند در طول همه‌گیری از طریق شگفتی‌های فناوری احساس ارتباط نزدیکی داشته باشند. این پورتال مجازی هنوز هم وجود دارد و اکنون برگزارکنندگان جشنواره سوپ صورتی تصمیم گرفته‌اند آن را بخشی از کمپین تبلیغاتی خود قرار دهند.

سوپ صورتی یکی از رنگارنگ‌ترین و خوشمزه‌ترین جشن‌های مدرن در اروپا است که از اول ژوئن امسال آغاز می‌شود. این جشنواره حول محور سالتی‌باشیال (šaltibarščiai) مترادف تابستان در زبان لیتوانی و یک خوراکی دوست‌داشتنی و لذیذ تابستانی برگزار می‌شود که مواد اصلی آن کفیر و چغندر است. این مواد اولیه در کنار هم رنگ صورتی تا بنفش زیبایی را ایجاد می‌کنند که غذای یادشده را به یک خوراکی بصری نیز تبدیل می‌کند.

جشنواره خوشمزه سوپ صورتی امسال متفاوت برگزار می‌شود

میزی به بزرگی ۶۵۰ کیلومتر

ویلنیوس یکی از شهرهایی است که در تبلیغ از خود در صحنه گردشگری بسیار خلاق عمل می‌کند، به‌نحوی که با ارائه بهترین توصیف از خود، یک شهر تأثیرگذار باشد.

به این ترتیب برگزار کنندگان جشنواره غذایی بی‌نظیر سوپ صورتی آن دو میز را در مقابل هر دو پورتال در ویلنیوس و لوبلین قرار دادند که توسط فید زنده از دوربین‌ها توهم نوری ایجاد می‌کند تا به‌نظر برسد که گویی یک میز است که در هر دو شهر وجود دارد. ترکیب این دو میز می‌تواند ۱۶ نفر را سر خود جای دهد، اما برگزارکنندگان به شوخی ادعا می‌کنند که این میز طولانی‌ترین میز در جهان است، زیرا ۶۵۰ کیلومتر (فاصله جغرافیایی بین دو شهر) امتداد دارد.

جشنواره خوشمزه سوپ صورتی امسال متفاوت برگزار می‌شود

این جشنواره در سال‌های گذشته بیش از ۱۵ هزار شرکت‌کننده داشت و انتظار می‌رود در سال جاری با استقبال بیشتری روبه‌رو شود.

میزهای ویلنیوس و لوبلین با جزئیات صورتی تزئین شده است که شامل رومیزی، سوپ سرد، تنقلات، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها صورتی است. برگزارکنندگان همچنین کارت پستالی دیجیتالی ایجاد کرده‌اند که به مهمانان بین‌المللی یادآوری می‌کند در جشنواره سوپ صورتی در یکم ژوئن شرکت کنند.

جشنواره خوشمزه سوپ صورتی امسال متفاوت برگزار می‌شود

کد خبر 752213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.