برگزاری انتخابات مجلس در سه حوزه آذربایجان شرقی

فرایند اخذ رای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز در سه حوزه انتخابیه آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرآیند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز _جمعه بیست و یکم اردیبهشت_ در تمامی شعب اخذ رأی در سه حوزه انتخابیه آذربایجان‌شرقی که به مرحله دوم کشیده شده است، آغاز شد.

در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، علی جعفری آذر، جواد عبادی، علیرضا منادی، رضا صدیقی، علی آجودان زاده، محمد حسین فرهنگی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی و علیرضا نوین برای کسب چهار کرسی دیگر مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این در حالی است که پیش از این روح الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان در مرحله اول، از این حوزه انتخابیه وارد مجلس شده‌اند.

در حوزه انتخابیه میانه نیز مهدی اسماعیلی و سیدمرتضی حسینی به دور دوم انتخابات راه یافتند تا با انتخاب یکی از نفرات تکلیف دیگر نماینده این حوزه از بین این دو نامزد انتخاب و راهی مجلس مشخص شود.

پیش از این، در حوزه انتخابیه میانه مریم عبدالهی با به دست آوردن اعتماد ۲۱ هزار و ۴۶۹ نفر در دور نخست راهی مجلس شده است.

همچنین در حوزه انتخابیه شبستر نیز محمود طاهری و حسن غیاثی برای راهیابی به مجلس با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر وجود دارد و ۱۳۲۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات این دوره در استان پیش‌بینی شده است که در حوزه انتخابیه تبریز، انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

کد خبر 752162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.