تاثیرگذار بودن آموزش معلمان والاترین پاداش برای آن‌ها است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: قدردانی از زحمات معلمان تنها با دست‌بوسی و هدیه دادن نیست، هرچند که این گونه رفتارهای اخلاقی در حوزه فردی و اجتماعی لازم و ضروری است، اما تأثیرگذار بودن این آموزش و شیوه‌های تربیتی معلمان والاترین تکریم و پاداش و ارزش‌گذاری زحمات معلمان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با حضور در کلاس‌های فرهنگی و هنری فرهنگسراهای منطقه ۹ اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم و قدردانی از تلاش و زحمات مربیان اظهار کرد: تلاش و کوشش در مسیر رشد و تعالی فرهنگ گامی بلند در راه رسیدن به کمال بشری، بصیرت و بینش والای انسانی و بستر ساز جامعه‌ای پویا و شاداب است.

وی ضمن قدردانی از همراهی صمیمانه مدرسانی که لحظات گرانمایه عمر خود را با تعهدی بی‌نظیر در پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری شهروندان این منطقه صرف می‌کنند، پیرامون فرایند پیگیری مشکلات و موارد درخواستی مراکز آموزش و دسته‌بندی موارد مطرح شده در حوزه تجهیزات اتاق بازی کودکان و مهدهای کودک و فعالیت‌های عمرانی، نقاط ضعف و قوت، کمبودها و کاستی‌های مراکز فرهنگی هنری این منطقه، توضیحات مبسوطی ارائه داد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به نقش و جایگاه رفیع معلم و مربی در جامعه اسلامی، اوصافی را برای معلمان و مربیان با استفاده از سیره و احادیث ائمه اطهار، گفت: این اوصاف باید توسط مربیان آموزشی شهرداری به‌عنوان الگو سرلوحه عمل قرار گیرد.

تاثیرگذار بودن آموزش معلمان والاترین پاداش برای آن‌ها است

قاضی‌عسگر ادامه داد: قدردانی از زحمات معلمان تنها با دست‌بوسی و تکریم ظاهری و هدیه دادن نیست، هرچند که این گونه رفتارهای اخلاقی در حوزه فردی و اجتماعی لازم و ضروری است، اما تأثیرگذار بودن این آموزش و شیوه‌های تربیتی معلمان برترین و والاترین تکریم و پاداش و ارزش‌گذاری زحمات معلمان آن دوره است که در سلوک و شیوه و سبک زندگی افراد و نسل جدید عینیت پیدا می‌کند.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفته معلم و آغاز دهه کرامت از تعداد ۵۲ نفر از مربیان فرهنگی، هنری، ورزشی فرهنگسراهای منطقه ۹ در مجموعه موعود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 751995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.