چشم پل وحید به لوسترهای نوری روشن شد

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: لوسترهای نوری به تعداد ۱۰ عدد با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان در پل وحید نصب شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث و تجهیز فضای سبز سه‌راه نظر شامل محوطه‌سازی، احداث پاتوق خانواده، نصب پنج مبلمان شهری شامل نیمکت، سطل زباله و دو ست مبلمان خانواده شش‌نفره با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان در راستای توسعه فضای سبز و زیباسازی این محل انجام شد.

وی با اشاره به بعضی اقدامات صورت گرفته در منطقه ۵ شهرداری اصفهان افزود: نصب لوستر نوری به تعداد ۱۰ عدد با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان در پل وحید، تجهیز پارک‌های حاشیه رودخانه به ۱۵ ست شش‌نفره با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، تجهیز پارک کوهستانی صفه به دو ست وسایل حرکت‌درمانی و مبلمان شهری شامل سطل زباله و نیمکت با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از اقدامات واحد زیباسازی در این منطقه بوده است.

چشم پل وحید به لوسترهای نوری روشن شد

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: زیباسازی فضای بیرونی دبیرستان سعدی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون تومان و زیباسازی دبیرستان قلم سفید، ابتدای خیابان نظر شرقی شامل دیواره‌نگاره و نصب تندیس معلم و دانش‌آموز با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان در این منطقه انجام شده است.

کارگر ادامه داد: طراحی، ساخت و نصب یکی از زیباترین نمادها مزین به نام امام علی (ع) به ارتفاع پنج متر و از جنس آهن در خیابان شهدای صفه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات زیباسازی در منطقه ۵ شهرداری اصفهان بوده است.

چشم پل وحید به لوسترهای نوری روشن شد

وی با اشاره به زیباسازی فضای پیرامون مسجد حجت در منطقه ۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: نصب نخستین تابلوی نام مساجد و تابلوی اعلانات از جنس فلز و بتن، با طراحی تذهیب با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان در ابعاد عرض دو متر و ارتفاع چهار متر، همچنین نصب و مرمت تابلوهای میادین معابر و دیوارکوب سطح منطقه انجام شده است.

کد خبر 751803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.