قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان قم، بیش از ۳ هزار متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر نصب و همکاری‌های لازم با ستادهای مردمی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه انجام شده است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان قم فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در قالب بنرهای پرتابل، آویز، عرشه پل و استرابورد، در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر با موضوعات دهه کرامت، افتتاح پروژه‌های شهرداری، دستاوردهای دولت در استان قم، سفر رئیس‌جمهور و جشن‌ها و مراسم دهه کرامت نصب شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب بنرهای بزرگ دیوارنگاره در میدان شهدای مدافع حرم و سردر عوارضی قم تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه با توجه به لزوم جهاد تبیین و با هماهنگی که در ستاد استانی انجام شده، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و خدمات‌رسان آیت‌الله رئیسی در استان قم آغاز شده است.

کلانترزاده با بیان اینکه که رسانه‌های محیطی در کنار رسانه‌های داخلی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای واگذاری سازه به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری انجام شده و در صدور مجوزهای فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی دیدار رئیس‌جمهور و نمایندگانشان، تسهیلگری لازم انجام شده است.

وی از چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح مناطق هشت‌گانه خبر داد و اضافه کرد: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های سفر، نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی و خیرمقدم در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و سطح مناطق هشت‌گانه توسط روابط‌عمومی شهرداری اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تشکر از همراهی ستادهای مردمی و شهروندان در استقبال از رئیس‌جمهور تاکید کرد: بر حسب دستور شهردار، مجموعه مدیریت شهری شهرداری تمام‌قد پای کار است تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از رئیس‌جمهور و هیئت همراه داشته باشیم.

کلانترزاده گفت: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم آمادگی همراهی و همکاری با تمام برنامه‌های حاشیه‌ای سفر رئیس‌جمهور و وزرا را در دیدارهای مختلف دارد.

به گزارش ایمنا، سفر رئیس‌جمهور به استان قم پنجشنبه و جمعه با همراهی بخشی از هیئت دولت صورت خواهد گرفت که دیدار با مردم استان قم و افتتاح پروژه‌های دولتی و استانی از جمله برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 751769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهمان نواز IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    16 1
    باپول کی؟
  • احمد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    کی میخوایید دست از این بنر بازی بردارید؟