۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری ۲۱ اجلاسیه در سطح استان هم‌زمان با این کنگره بزرگ اشاره داشت و گفت:هشت مورد از این اجلاسیه ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در این استان سال ۹۵ اولین کنگره شهدا برگزار و کارهای بسیار فاخر و ارزشمند و زیربنایی انجام شد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ جهت برگزاری کنگره شهدای استان سازمان‌دهی صورت گرفت و چهار اجلاس در قالب ۳۲ کمیته برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اجلاسیه شهدای ارتش قهرمان هفته گذشته در گچساران برگزار شد، گفت: سرجمع ۲۱ اجلاسیه برگزار می‌شود که هشت مورد از این اجلاسیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به ویژه حوزه هنری استفاده شود، تصریح کرد: در کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، در زمینه مردمی شدن، ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برگزار می‌شود.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: بحث جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور در مدارس و دانشگاه‌ها در سطح استان در حال انجام است.

وی به تألیف ۲۰۰ جلد کتاب از خاطرات و حماسه سازی شهدا در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کارهای فاخر ما تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب است که با مجموع عزیزان در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی هستیم و تلاش می‌کنیم که در جشنواره فجر امسال این فیلم آماده شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رزمایش بزرگ و فاخر فرهنگی در مرکز استان به مدت ۱۵ شب برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاریخ خلقت بشریت را به صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که مجاهدت‌های رزمندگان استان هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تمثال مبارک همه شهدا، به‌صورت هنرمندانه‌ای طراحی و خدمت خانواده شهدا تقدیم شود.

خرم‌دل با بیان اینکه کارهای فاخر فرهنگی زیادی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان داشتیم، کار مهم خدمت‌رسانی به مردم هم در دست انجام است، خاطرنشان کرد: یکی از این خدمات اهدا دو هزار جهیزیه به نیت دو هزار شهید استان است.

کد خبر 750104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.