برای رفع مشکلات نیازمند وحدت و اتحاد میان دستگاه‌ها هستیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وقتی مقصود مرتفع شدن مشکلات شهر و مناطق باشد، نیازمند وحدت و اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمانه فرماندار با شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴، ضمن تبریک روز کارگر و بزرگداشت معلم اظهار کرد: قدردان حضور تمام شهروندان از مناطق هفت، ۱۰ و ۱۴ در این جلسه هستیم و در صورتی که شهروندان و معتمدان در این جلسه حضور نداشته باشند، به این جلسه قوام و زیبایی داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فرماندار اصفهان نماینده دولت در اصفهان است، افزود: معتمدان و افراد حاضر در این جلسه نیز نمایندگان دیگر شهروندان هستند تا مشکلات را به مسئولان منتقل کنند و این موضوع، توفیقی برای آن‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: وقتی مقصود رفع مشکلات شهر و مناطق باشد، نیازمند وحدت و اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی هستیم، البته شهرداران تلاش می‌کنند خدمتی به مردم ارائه کنند و در صورتی که همراهی از سمت یک دستگاه صورت نگیرد، نه‌تنها خدمتی به مردم ارائه نمی‌شود، بلکه ایجاد بی‌انگیزگی می‌کند.

فلاح با تاکید بر لزوم همراهی و وحدت میان دستگاه‌های مختلف ادامه داد: به عنوان مثال هنگامی که یک کوچه و معبر آسفالت می‌شود، دستگاه‌های دیگر قصد انجام اقدامی ندارند، اما پس از اجرای آسفالت، نامه‌ای مبنی بر حفاری ارسال می‌شود و این موضوع با توجه به بیت‌المال، ایجاد بدبینی و ناراحتی نسبت به مسئولان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مسئولان دستگاه‌های مختلف با جلساتی با یکدیگر برگزار کنند و در این جلسات مشکلات مطرح و رفع شود، بسیاری از دغدغه‌ها مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه برخی معتمدان مناطق ۷، ۱۰و۱۴ شهرداری اصفهان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 749826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.