تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: در بازی فردا و دیگر بازی‌ها تمامی تلاش‌مان گرفتن حداکثر امتیازات را کسب کنیم و سروسامانی به شرایط جدولی‌مان بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی صداقت شامگاه امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: فردا با تیم اصیل و باشخصیت ذوب‌آهن بازی داریم که همواره سخت و چالش‌برانگیز بوده است که با حضور محمد ربیعی و کادرفنی‌اش شرایط سخت‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم چرا که محکوم به جمع کردن امتیازات در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی‌مان اجازه هیچ تصمیمی به ما نمی‌دهد، شرایط بحرانی داریم و امیدواریم و مطمئن هستیم که می‌توانیم شرایط جدولی‌مان را تغییر دهیم؛ در بازی فردا و دیگر بازی‌ها تمامی تلاش‌مان گرفتن حداکثر امتیازات را کسب کنیم و سروسامانی به شرایط جدولی‌مان بدهیم.

مربی تیم فوتبال نساجی بیان کرد: فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی را دارد و زیبایی این بازی و ورزش همین است، با تمام تلاش کادرفنی، مربیان و بازیکنان به شما قول می‌دهیم که بهترین کیفیت‌مان را ارائه دهیم، جدول لیگ‌برتر از نگاه باشگاه نساجی اشتباه است و برای تغییر آن تلاش می‌کنیم.

وی عنوان کرد: شرایط فکر کردن به محرومان و مصدومان را نداریم، اما در دیدار مقابل تراکتور تعدادی بازیکن مصدوم را در اختیار نداریم و در این دیدار هم محروم و مصدوم داریم و بازیکنان جایگزین همیشه با کیفیت خوب‌شان جوابگوی تلاش‌های ساکت الهامی بودند.

کد خبر 749502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.