افتتاح فاز نهایی خیابان ولی‌عصر (عج) در منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر، فاز نهایی خیابان ولی‌عصر (عج) در محله دهنو افتتاح می‌شود.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه توسعه شهری نیازمند توسعه و تقویت شبکه معابر و تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان است، اظهار کرد: محله دهنو به عنوان یکی از محله‌های قدیمی منطقه ۲ شهرداری اصفهان در چند سال اخیر پروژه‌های مهمی را در خود داشته و همچنان نیازمند توجه ویژه در امر توسعه شهری است.

وی با اشاره به به پروژه‌های در حال تکمیل در محله دهنو افزود: مهم‌ترین پروژه در این محله، تکمیل فاز نهایی خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) است که خیابان‌سازی آن انجام شده و به‌زودی پیاده‌روسازی آن نیز به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: طول این پروژه عمرانی ۵۰۰ متر و عرض آن ۱۸ متر است که بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک و آزادسازی و ۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

افتتاح فاز نهایی خیابان ولی‌عصر (عج) در منطقه ۲ اصفهان

طبیبی با بیان اینکه محله دهنو از محلات شهیدپرور و ایثارگر منطقه ۲ شهرداری اصفهان است، گفت: این محله در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر نقش به‌سزایی داشته است، از این‌رو یکی از خیابان‌های مهم این محله به نام عملیات بیت‌المقدس نام‌گذاری شده و ۴ شهید و ۴۰ جانباز و ایثارگر محله مربوط به همین عملیات است.

وی ادامه داد: بنا داریم این خیابان را در سالروز فتح خرمشهر با حضور رزمندگان و ایثارگران این عملیات و همزمان با هفته فرهنگی محله دهنو افتتاح کنیم.

افتتاح فاز نهایی خیابان ولی‌عصر (عج) در منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به سایر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در محله دهنو خاطرنشان کرد: در راستای رفع محرومیت و عدالت‌محوری، پروژه‌های مهمی همچون تملک و احداث بوستان و زمین ورزشی روباز دهنو، پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی (ره) در محدوده دهنو، نرده‌گذاری خیابان امام خمینی (ره) مقابل محله دهنو، اصلاح هندسی ورودی خیابان حکیم فرزانه، آسفالت معابر فرعی سطح محله دهنو و ساماندهی خیابان ام‌البنین در برنامه پیش روی شهرداری است که طبق اولویتِ پیش‌بینی شده به تدریج انجام خواهد شد.

کد خبر 749101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.