وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.