آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، گفت: شش شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ محمدعلی کاووسی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواشناسی برای امروز شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بیرجند و خوسف را گزارش کرده است.

وی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف، تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائنات، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: تیم‌های عملیاتی قائنات و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان، پشتیبان شهرستان خوسف هستند.

وی بیان داشت: در حال حاضر چهار نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده است و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

کد خبر 747864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.