عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد

خطیب جمعه گچساران گفت: عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد و دنیا قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به وضوح مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امروز_ جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران، اظهار کرد: اسرائیل غاصب در طول این سال‌ها در حق مسلمانان و مسجد الاقصی خیانت‌ها و جنایت‌ها کرده‌است و در طی شش ماه اخیر قریب به ۳۴ هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیده‌است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به هیچ چیزی رحم نمی‌کند و پشت این همه خباثت‌ها آمریکای خونخوار قرار دارد، همانگونه که امام (ره) فرمودند؛ «هر چه فساد و تباهی در عالم است زیر سر آمریکایی‌ها است.»

امام جمعه موقت شهرستان گچساران، گفت: آمریکا خواهان ادامه جنگ در فلسطین است و اما نیروهای مسلح ما متجاوز را تنبیه جانانه کردند، چرا که رژیم صهیونیستی در اقدامی ناجوانمردانه بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق سوریه را مورد هدف قرار داد و جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان را در این حمله به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: دشمن کور خواند و ملت بزرگ ایران اسلامی بیدار است و با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند، امروز سیاست دشمن هم بر سانسور تبعات این حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران است، اما ملت‌های بیدار جهان خوب می‌دانند که اسرائیل چقدر در این حمله تحقیر شده‌است و هیمنه پوشالی دشمن در هم شکسته شده‌است.

صفایی خاطرنشان کرد: چهارشنبه پنجم اردیبهشت سال‌روز شکست نظامی آمریکا در سال ۵۹ در صحرای طبس است، سفارت آمریکا در واقع لانه جاسوسی بود که علیه ملت ایران توطئه می‌کردند و دانشجویان پیرو خط امام این سفارت را تسخیر کردند که این اقدام مهم به نام انقلاب دوم از سوی امام راحل معرفی شد.

وی گفت: امروز بسیاری از مردم جهان بیدار شده‌اند و در بسیاری از کشورهای دنیا مردم در دفاع از ملت فلسطین به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

خطیب جمعه این هفته شهرستان گچساران، افزود: تذکری به مسئولین در خصوص گرانی‌ها داریم این مردم در تمام صحنه‌های نظام بوده و هستند و در تمام عرصه‌ها فداکاری و جانفشانی می‌کنند، دولت هر چند در حال خدمت است، اما آنچه باید تدبیر کرد و تلاش کرد رفع مسائل اقتصادی است، دشمن در حال تحریم و فشار است و می‌طلبد مسئولین بیشتر تلاش کنند، رهبر انقلاب بارها فرمودند؛ با جهش تولید و مشارکت مردم و اقتصاد مقاومتی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

وی تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب یکی از نگرانی‌های جامعه است، مردم ما طرفدار دین و قرآن هستند، حجاب و عفاف از بزرگترین نشانه‌های مذهب و دین ملت ما است و باید طرح‌هایی درباره عفاف و حجاب دنبال شوند و متأسفانه کسی با بی‌حجابی مقابله نمی‌کند که اگر این موارد ادامه پیدا کند غیرت و شجاعت در جامعه کم رنگ می‌شود.

کد خبر 746004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.