تحقق شعار سال راه نجات از مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور است

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند، گفت: تحقق شعار سال راه نجات از مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور است و رهبر معظم انقلاب چند سال است که مسائل اقتصادی را محور قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی ظهر امروز _جمعه، بیست و چهارم فروردین ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه اظهار کرد: موفقیت و عزت بانوان در گرو توجه به موضوع عفاف و حجاب و رعایت موازین دینی و اخلاقی است.

وی با بیان اینکه پوشش مردم ایران اسلامی هزاران سال است که طبق اسناد زبانزد همه مردم دنیا بوده و هست، افزود: همه مردم، دختران و بانوان باید حریم‌های دینی و اخلاقی که موجب کرامت و موفقیت است را دقیق رعایت کنند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر امسال افزود: نماز عید فطر امسال با حضوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم و اینکه شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند، تصریح کرد: تحقق شعار سال راه نجات از مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور است و رهبر معظم انقلاب چند سال است که مسائل اقتصادی را محور قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: مسئولان برای تحقق شعار سال باید زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی فراهم کنند.

وی با گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: با شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران، ارتشی‌ها به رژیم پهلوی پشت کردند و به خیل انقلابیون پیوستند.

امام جمعه مبارکه خاطرنشان کرد: ارتش از همان ابتدای شکل‌گیری و به ویژه در دوران دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای را در کنار بسیج و سپاه به کشور عرضه داشته است.

کد خبر 743801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.