کار ساده خاتون در روز قهرمانی

هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای ایلام، سیرجان، تهران، شیراز و اصفهان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان فردا _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای ایلام، سیرجان، تهران، شیراز و اصفهان پیگیری می‌شود. تیم خاتون بم که در هفته گذشته قهرمانی خود را در لیگ قطعی کرده بود، این هفته برای جشن قهرمانی راهی شیراز می‌شود.

تیم خاتون بم که با ۱۳ برد و ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد میهمان تیم فراایساتیس کران فارس است و پس از این دیدار جشن قهرمانی خود را در شیراز برگزار می‌کند. تیم فارس با ۲ برد و ۸ امتیاز تیم قعرنشین است و دختران بمی برای پیروزی پر گل پیش از جشن قهرمانی کار ساده‌ای پیش‌رو دارند. در دیدار رفت این دو تیم که در هفته نهم لیگ برگزار شد شاگردان جعفری با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسیدند.

جعفری با تیم خاتون بم با کسب ۱۰ قهرمانی پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال بانوان است. بر اساس اخبار منتشر شده، مرضیه جعفری پس از جشن قهرمانی تیم خاتون بم در شیراز با این تیم خداحافظی می‌کند و با ترک فوتبال استان کرمان راهی یک استان دیگر می‌شود تا ماجراجویی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان را با هدایت تیمی دیگر دنبال کند. با جدایی مرضیه جعفری از خاتون بم، آینده این تیم و حضورش در لیگ برتر فوتبال مورد بحث است.

در دیگر دیدار هفته آخر لیگ برتر تیم ملوان میهمان تیم آوای تهران است. ملوان با ۱۳ برد و ۴۰ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و تا هفته شانزدهم در تعقیب خاتون بم برای قهرمانی بود در طرف دیگر تیم آوا تهران در اولین حضورش در لیگ برتر با ۲ برد و ۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد. در بازی رفت این دو تیم، دختران ملوان با نتیجه چهار بر یک تیم آوا را دست خالی راهی تهران کردند.

از جذابیت‌های آخرین هفته لیگ می‌توان به جنگ نزدیک زهرا قنبری و افسانه چترنور بر سر خانم گلی و کسب کفش طلا اشاره کرد. افسانه چترنور در هفته گذشته مقابل تیم ایساتیس کران فارس موفق به هتریک شد و با ۱۶ گل زده، صدر جدول گلزنان را از آن خود کرد، اما زهرا قنبری، مهاجم گلزن تیم خاتون بم با ۱۵ گل زده پشت سر چترنور و در تعقیب وی قرار دارد. حال باید دید این دو مهاجم زهردار در هفته آخر لیگ چه می‌کنند و کفش طلای امسال بر پای کدام فوتبالیست می‌رود.

شاگردان ایران دوست در تیم شهرداری سیرجان در آخرین هفته لیگ از نماینده البرز میزبانی می‌کنند. شهرداری سیرجان با ۱۰ برد و ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول و نماینده البرز با ۴ برد و ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

در اصفهان نیز شاگردان نیلوفر اردلان در سپاهان میزبان تیم پیکان هستند. دختران طلایی یا ۸ برد و ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم و پیکانی‌ها با ۶ بر و ۲۱ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

آخرین دیدار لیگ نیز بین دو تیم پالایش از ایلام و کانی کردستان برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

پالایش گاز ایلام - کانی کردستان

شهرداری سیرجان - نماینده البرز

آوا تهران - ملوان

ایساتیس کران فارس - خاتون بم

سپاهان - پیکان

جدول لیگ برتر فوتبال زنان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۷ ۱۳ ۴ ۰ ۴۳
۲

زنان ملوان

۱۷ ۱۳ ۱ ۳ ۴۰
۳

شهرداری سیرجان

۱۷ ۱۰ ۵ ۲ ۳۵
۴

زنان سپاهان

۱۷ ۸ ۶ ۳ ۳۰
۵

پالایش گاز ایلام

۱۷ ۷ ۵ ۵ ۲۶
۶

زنان پیکان

۱۷ ۶ ۳ ۸ ۲۱
۷

نماینده البرز

۱۷ ۴ ۲ ۱۱ ۱۴
۸

کانی کردستان

۱۷ ۳ ۳ ۱۱ ۱۲
۹

آوا تهران

۱۷ ۲ ۳ ۱۲ ۹
۱۰

ایساتیس کران فارس

۱۷ ۲ ۲ ۱۳ ۸
کد خبر 743107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.