گردان‌های القسام: شهید زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت نقش بارزی ایفا کرد

گردان‌های شهید عزالدین القسام، با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، از تلاش‌های شهید محمدرضا زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم اسرائیل در طول سالیان گذشته تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، گردان های شهید عزالدین القسام در این بیانیه اعلام کرد: شهادت فرمانده بزرگ شهید محمد رضا زاهدی (ابومهدی) و همرزمنانش را که روز گذشته در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه، به شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌کنیم.

گردان‌های القسام افزود: ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق، از نقش بزرگ شهید محمد رضا زاهدی (ابومهدی) در تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در طول سالیان گذشته تقدیر می کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نقض صریح قوانین بین‌المللی است.

حماس در این بیانیه حمله تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را به شدت محکوم و اعلام کرد: ضمن محکوم کردن حمله تروریستی عصر امروز (دوشنبه) دشمن صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه که به شهادت تعدادی از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی ایرانی منجر شد، این اقدام را نقض صریح قوانین بین‌المللی و حاکمیت سوریه و ایران و تشدید خطرناک جنایات این رژیم می‌دانیم.

جنبش حماس افزود: ما همبستگی کامل خود را با ایران و سوریه در مقابله با دشمن نازی و جنایتکار صهیونیستی اعلام کرده و از شورای امنیت می‌خواهیم تحرکی فوری و سازنده برای بازداشتن رژیم اشغالگر و سران جنایتکار آن با توقف جنگ و حمله به غزه و منطقه که صرفاً منجر به تشدید تنش و درگیری‌ها شده و ثبات و امنیت بین‌المللی را مخدوش می‌کند، داشته باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: این مصیبت را خالصانه به خانواده‌های شهدا و رهبران و ملت عزیز ایران تسلیت می گوئیم.

کد خبر 741189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.