ترافیک پرحجم در جاده‌های زنجان/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به پرترافیک بودن جاده‌های استان به دلیل سفرهای نوروزی، انتظار داریم رانندگان توقف لازم را برای استراحت کافی مدنظر قرار دهند، چراکه خواب‌آلودگی یکی دیگر از تخلفات حادثه‌ساز در این ایام است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: از روز گذشته بارش شدید باران در استان آغاز شده است که همین امر دید رانندگان را کاهش داده و موجب لغزنده شدن جاده‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی در استان از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است، افزود: از آغاز طرح نوروزی در استان شاهد فوت دو نفر از هموطنان‌مان در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی پلیس راه ادامه همین حجم از تردد در روزهای آینده است، خاطرنشان کرد: با توجه به پرترافیک بودن جاده‌های استان به دلیل سفرهای نوروزی انتظار داریم رانندگان توقف لازم را برای استراحت کافی حتماً مدنظر قرار دهند، چراکه خواب‌آلودگی یکی دیگر از تخلفات حادثه‌ساز در این ایام است.

میناخانی تاکید کرد: شهروندان قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند، ضمن اینکه تمام مأموران پلیس راه و پاسگاه‌های پلیس راه در جاده‌ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت‌رسانی هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 737780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.