اجرای بزرگ‌ترین فرش‌ گل تبریز در میدان آذربایجان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اجرای بزرگترین فرش‌ گل تبریز به مساحت ۶۰۰ متر مربع در میدان آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، سیامک آسیایی صبح امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در جریان بازدید از روند اجرای طرح‌های گلکاری بهاری در سطح شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح‌های گلکاری بهاری در سطح شهر و ایجاد فرش گل‌های زیبا و ترکیبی از گونه‌های بهاری، چیپس چوب و شن رنگی، بزرگ‌ترین فرش گل تبریز نیز در میدان آذربایجان به مساحت ۶۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.

وی نقش فضاهای سبز و اجرای طرح‌های گلکاری بهاری را در شادابی و نشاط و نیز سرسبزی شهر در آستانه نوروز بی‌بدیل توصیف کرد که موجب زیبایی بصری و سلامت روحی و روانی شهروندان نیز می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز میدان آذربایجان را یکی از مناطق حساس و پرتردد شهر تبریز عنوان کرد که ایجاد فرش گل بزرگ در آن علاوه بر زیبایی‌های بصری و سرسبزی محیط در معرفی تبریز به عنوان یکی از کلان‌شهرهای سبز و بانشاط نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

کد خبر 737242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.