مردم با شناخت کامل به نامزد مورد نظر خود رای دهند/ ناامیدی دشمن با مشارکت در انتخابات

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم باید با شناخت کامل و بررسی سوابق کاری و توانمندی نامزدهای مورد نظر خود در رفع مشکلات، همچنین میزان سواد و تعهد آن‌ها نسبت به آرمان‌های انقلاب در انتخابات یازدهم اسفند حضوری پررنگ داشته باشند و رأی دهند.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان اعتماد مردم را جلب و زمینه حضور آن‌ها در انتخابات را فراهم کرد، این است که نمایندگان منتخب، در طول دوره خدمت خود به فکر مردم باشند و بر اساس برنامه‌هایی که در زمان برگزاری انتخابات برای تبلیغات خود بیان کرده‌اند، عمل کنند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در شهر برای حضور مردم در انتخابات افزود: این نهاد با نصب بنرهای نامزدهای انتخابات، بیان ویژگی‌های نماینده و ایجاد شور انتخابات در شهر، زمینه حضور مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم می‌کند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در صداوسیما و شبکه‌های مجازی نیز زمینه گفت‌وگو و مناظره نامزدهای مجلس شورای اسلامی فراهم است.

سامع با بیان اینکه در حال حاضر نامزدهایی با سلیقه و رویکردهای مختلف در حال تبلیغ هستند، ادامه داد: مردم می‌توانند با رأی خود نامزد مورد نظر را انتخاب کنند؛ بی‌شک هرچه میزان آرای مردم بیشتر باشد، دشمنان نسبت به نابودی انقلاب اسلامی ایران ناامید می‌شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح خاطرنشان کرد: هرچه کاندیدای مورد نظر قوت و قدرت بیشتری داشته باشد، به وظایف مجلس شورای اسلامی و مشکلات اساسی کشور آشناتر باشد و برای رفع آن‌ها برنامه‌های مشخصی در پیش گیرد، نماینده اصلحی خواهد بود.

سامع با بیان اینکه نمایندگان مردم باید اهل مطالعه، تحقیق و تفکر باشند، اضافه کرد: مردم باید با شناخت کامل و بررسی سوابق کاری و توانمندی نامزدهای مورد نظر خود در رفع مشکلات، همچنین میزان سواد و تعهد آن‌ها نسبت به آرمان‌های انقلاب در انتخابات یازدهم اسفند حضوری پررنگ داشته باشند و رأی دهند.

کد خبر 731264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.