آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی برای پاک‌سازی جاده‌ها در روز انتخابات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در پایان هفته، آمادگی لازم را برای پاک‌سازی محورها و راه‌های مواصلاتی استان به‌ویژه راه‌های روستایی بخش آسارا و طالقان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد افضلی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در نشست با مدیران کل، معاونان، همچنین بخشداران استان البرز اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی که از اواخر وقت سه‌شنبه _هشتم اسفند_ از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور شده است و این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: باید آمادگی لازم به منظور پاک‌سازی محورهای مهم استان به‌ویژه بخش آسارا و طالقان وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: با توجه به شرح وظایف ذاتی معاونت هماهنگی امور عمرانی تأمین زیرساخت‌های لازم به منظور حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، از تمام همکاران این معاونت انتظار می‌رود ضمن شرکت در این دوره از انتخابات نسبت به فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

افضلی مشارکت سیاسی را یکی از شاخص‌های توسعه سیاسی عنوان و تصریح کرد: مشارکت سیاسی روستاییان در انتخابات به‌ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرصت مناسبی برای بیان و پیگیری مطالبات و خواسته‌های بحقی است که می‌تواند موجب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای در روستاها شود.

کد خبر 731065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.