آسمان صاف تا قسمتی ابری برای چهارمحال‌وبختیاری/شهرکرد سردترین ایستگاه استان

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای اغلب مناطق استان برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هوای صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و در نوار شمالی استان به ویژه منطقه کوهرنگ بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای اغلب مناطق استان برای سه روز آینده هوای صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و در نوار شمالی استان به ویژه منطقه کوهرنگ بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا روز جمعه نوسان دمای قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود، همچنین امروز _ سه‌شنبه یکم بهمن_ شهرکرد با هفت درجه زیر صفر سردترین ایستگاه استان بود.

نوروزی ادامه داد: روز جمعه آسمان استان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود برای روزهای شنبه و یکشنبه شاهد نفوذ یک سامانه بارشی از طرف شرق استان خواهیم بود.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارشی در استان بیشتر به صورت باران خواهد بود و بیشتر این بارش‌ها برای بن، سامان، شهرکرد و بروجن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود حداقل دما در ۲۴ ساعته آینده در شهرکرد منفی شش، بروجن منفی یک، لردگان منفی دو و کوهرنگ منفی شش خواهد بود.

کد خبر 729592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.