تمرکز شورای ششم تکمیل آزادراه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز شورای ششم بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام همچون آزادراه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین مهاجری صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: شورای دوره ششم شهر کرج بنای خود را بر آن گذاشت تا تعدادی از پروژه‌های مهم شهر را آغاز و پروژه‌های نیمه‌کاره را تکمیل کند و بتواند آن‌ها را با زمان‌بندی منطقی در اسرع وقت به نتیجه برساند، اما مقدمه اجرای این پروژه‌ها تأمین مالی بود.

وی از تزریق بودجه‌ای ۵۴۰ میلیارد تومان به این پروژه در سال جاری خبر داد و افزود: شورای اسلامی شهر آمادگی خود را برای اختصاص مبالغ بیشتر اعلام می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: موفق شدیم بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج را به صورت صددرصد محقق کنیم که امید است در سال جاری نیز این اتفاق رقم بخورد.

مهاجری تصریح کرد: متمم بودجه نیز حدود ۸۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و همین موضوع موجب شد بتوانیم پروژه‌های خوبی را آغاز و برای تکمیل آن‌ها تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: از جمله پروژه‌های مهم شهر آزادراه شمالی کرج، قطار شهری و تقاطع‌های مختلف بود و برنامه شورا این است که بتوانیم سال آینده آزادراه شمالی را به آزادراه همت متصل و ایستگاه متروی شهید سلطانی را تکمیل کنیم.

کد خبر 727807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.