۱۰۰ برنامه و ۵۰ پروژه عمرانی در تیران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار تیران و کرون گفت: هم‌زمان با دهه فجر بیش از ۱۰۰ برنامه در این شهرستان اجرا و ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

علی محمدی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های دهه فجر در تیران و کرون اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه به این مناسبت در سطح روستاها و روستاها با مشارکت تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هنری همچون تئاتر و جشن در سطح مناطق مختلف برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گرامیداشت این مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی میان ورزشکاران، کارکنان دولت و همایش پیاده‌روی و کوهگشت خانوادگی از جمله برنامه‌های دهه فجر این شهرستان است که با محوریت اداره ورزش و جوانان و همکاری هیئت‌های ورزشی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اجرا خواهد شد.

محمدی‌کیا با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی محافل قرآنی تاکید کرد: مساجد و مدارس مهم‌ترین مراکز برگزاری برنامه‌های فرهنگی این ایام هستند و یادواره شهدا نیز در روستاها و شهرها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نوزدهم بهمن هم‌زمان با سراسر کشور مزار شهدا گلباران و عطرافشانی خواهد شد، تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی و بهره‌برداری بیش از ۴۰ پروژه انجام خواهد شد و این برنامه با حضور استاندار و مدیران ارشد استان اصفهان توأم است.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی دهستان رضوانیه و مدرسه خیرساز در این دهه انجام و بیش از ۴۰ پروژه عمرانی خدماتی، اقتصادی و توسعه زیرساختی افتتاح می‌شود.

محمدی‌کیا ادامه داد: افتتاح گلخانه سبزی و صیفی، پروژه معابر روستایی، شبکه گاز بخش کرون، مرکز دامپروری و شبکه برق‌رسانی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی مورد بهره‌برداری در این ایام است.

وی گفت: ایستگاه CGS با ظرفیت ۵۰ هزار و ایستگاه TBS با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعبی روستای مبارکه افتتاح خواهد شد که به بخش کشاورزی و خانگی کمک زیادی خواهد کرد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های انرژی و خدمات به سایر بخش‌های تولیدی شهرستان کمک زیادی خواهد کرد و از اختلالات در انتقال انرژی جلوگیری می‌کند.

کد خبر 725026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.